1. ZPŮSOB PLATBY

 

Jak je zboží možné uhradit:

                  -  dobírkou - v hotovosti při předání objednaného zboží. Částku - plnou kupní cenu předáte

                      dopravci-řidiči, ten Vám vydá stvrzenku o zaplacení (faktura-daňový doklad je přibalen v balíku)

                  - předem (bankovním převodem na náš účet). Číslo účtu: 2500783821/2010

                                                                                     IBAN: CZ1320100000002500783821

                                                                                     BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

2. DOPRAVA

 

Informace o způsobech dodání 

 

Dodací podmínky

 

Sortiment internetového obchodu www.luxuryhomeselect.cz je distribuován ze skladu v Jindřichově Hradci.

 Obor koupelnové vybavení 

je natolik obsáhlý a rozvětvený, že nemůžeme zajistit kompletní sortiment skladem. www.Luxuryhomeselect.cz raguje

 operativně - pružně na Vaše 

objednávky i v případě, že se zboží právě nenachází na našem skladě.

 

Termíny dodání

 

V případě, že je objednané zboží na našem skladě, provádíme expedici objednávky v průběhu 2 - 5 pracovních

 dnů ode dne potvrzení Vaší objednávky.

 Ostatní neskladové zboží dodáváme v termínu 3 až 20 pracovních dnů dle dodacích termínu našich dodavatelů.

 Aktuální skladový stav zboží Vám

 potvrdíme ať už v e-mailu nebo po tel. 

 

Expedice zboží, způsob dopravy

 

Zboží z jedné objednávky nemusí být dopravováno v jedné dodávce. Dojde-li částečnou nebo postupnou dodávkou

 k růstu nákladů na balné a dopravu účtovaných objednateli, je tato možná jen po předchozím souhlasu objednatele.

 Doprava je řešena balíkem České pošty.

 

Zboží zaslané dodavatelem odběrateli obchodním balíkem společnosti Česká pošta, s.p. bude v případě 

nezastižení odběratele na adrese uvedené v objednávce zboží uloženo na příslušné pobočce 

České pošty, s.p. a to po dobu 7 dní (viz. obchodní podmínky Česká pošta, s.p.). Po té je automaticky 

odesíláno zpět odesílateli. V případě opakovaného zasílání nevyzvednuté zásilky účtujeme zákazníkovi 

standardní poštovné včetně 50% přirážky  standardního poštovného. 

V případě opakovaného nevyzvednutí balíku odběratelem 2x po sobě jdoucích zásilek , odstupuje automaticky

 eshop www.luxuryhomeselect.cz od každé další smlouvy - objednávky s tímto zákazníkem - odběratelem

Provozovatelé internetového obchodu www.luxuryhomeselect.cz si vyhrazují právo cenu dopravy upravovat dle momentální

 potřeby a při případných změnách cen dopravců a přepravních služeb. Závazná cena za dopravu je cena uvedená

 v potvrzení objednávky zákazníkovi.

 

3. PŘEVZETÍ ZÁSILKY KUPUJÍCÍM

 

Při převzetí zásilky vždy ještě za přítomnosti přepravce-řidiče se přesvědčte, že obal zásilky není poškozený

 (výrazně promáčknutý, roztrhaný, rozmočený, zásadně porušena balící páska). Pokud tomu tak je ihned

 s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte. Napište na náš email z jakých 

důvodů jste nepřevzali zásilku. Co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme dodání nové zásilky.

Pokud jste převzali neporušený balík, je ve Vašem zájmu bez zbytečného odkladu si dodané zboží prohlédnout.

 O dalších případných závadách a nedostatcích nás informujte telefonicky nebo písemnou cestou (dopis nebo email)

 do tří dnů od jeho doručení. Toto se vztahuje i na neúplnost dodávky a nesrovnalosti v počtu dodaného zboží.

 Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii dokladu o zaplacení.

 

 

4. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

Při zjištění závady, kterou bude kupující považovat za reklamaci nejprve kontaktuje kupující prodávajícího

 telefonicky pro urychlení vyřízení reklamace. Po telefonické dohodě na dalším společném 

postupu vyplní kupující Reklamační list.

 Reklamační list musí obsahovat: datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady.

 Reklamační list přiložte spolu s kopií dokladu o zaplacení ke zboží a zboží zašlete na adresu 

prodávajícího běžným balíkem popřípadě zboží doručte osobně.Prodávající se k reklamaci vyjádří 

co nejdříve ode dne jejího obdržení.

!V případě vracení zboží NEPOSÍLEJTE zboží NA DOBÍRKU!
!Dobírky nepřebíráme!

 

 

5. ZÁRUKA - REKLAMACE

 

Záruční doba platí ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. 

Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Na dodávané zboží se vztahuje 

záruka 24 měsíců pokud není uvedeno u jednotlivých položek e-shopu jinak. Zboží u kterého

je vyžadována odborná instalace firmou, je kupující povinen tuto odbornou instalaci zajistit. 

V případě, že tak neučiní, nebude reklamace uznána. 

Ihned po zjištění jakékoli závady na zboží, které chcete reklamovat, nás o tomto neprodleně informujte na naše

telefony, e-maily viz. kontakty. My se k reklamaci vyjádříme co nejdříve, nejpozději do 10ti dnů.

Standardní uplatnění reklamace je viz. kontakty. Pokud nebude telefonicky nebo emailem

dohodnuto jinak , tak reklamace uplatňujte na adrese naší firmy viz. kontakty.

 

Seznámení s řádem stvrzuje zákazník podpisem příjmového dokladu nebo faktury. Nárok na uplatnění záruky.

KUPUJÍCÍ:

           - musí k reklamaci předložit kopii dokladu o nákupu zboží.

           - reklamace musí obsahovat: jméno, adresu, IČO, DIČ, telefonní spojení, soupis

              reklamovaného zboží,

           - číslo prodejního dokladu, datum prodeje, zjištěné závady zboží a další skutečnosti

               podstatné pro posouzení reklamace.

           - má právo uplatnit záruku jen na zboží, které vykazuje vady a vztahuje se na něho záruka

           - při reklamaci zboží poškozeného při přepravě spediční firmou, tzn.při přepravě od prodávajícího ke

              kupujícímu, je kupující povinen zajistit kontrolu zboží do 24 po převzetí.Jestli tak neučiní, může uplatnit

              nároky z vad zjištěných touto kontrolou pouze tehdy, když prokáže, že zboží bylo vadné již v době převzetí .

            - nemá nárok na uplatnění záruky v následujících případech: -ztráta dokladu o nákupu zboží

            - vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba -porušením ochranných či

               záručních pečetí a nálepek, pokud na zboží jsou -nesprávné použiti, manipulace a skladování zboží

PRODÁVAJÍCÍ:

            - na zboží poskytuje záruku 24 měsíců, není-li pro konkrétní případy stanovena záruka jiná nebo

               neřídí-li se konkrétní případ danými normami

             - ve smyslu platných zákonů může nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné

                se srovnatelnými technickými parametry

              - veškeré právem uplatněné záruční opravy poskytuje zdarma

              - v případě neoprávněné reklamace může zákazníkovi účtovat veškeré náklady s tímto spojené

              - u mimozáručnich oprav účtuje cenu dohodou

              - Záruční doba začíná dnem vystavení faktury a prodlužuje se o dobu, kdy bylo zboží

                 v záruční opravě

Způsob vyřízení reklamace

Oprávněná reklamace na zboží se vztahuje pouze k popisu závady uvedené zákazníkem.Tato reklamace bude řešena

maximálně do 30 dnů od převzetí reklamace.Bude řešena opravou, v případě neopravitelné vady je zboží

vyměněno neboje vrácena finanční částka.Do vrácené částky se nezapočítává cena dopravného. Reklamace se vyřizují 

výhradně v sídle firmy nebo v autorizovaných servisech. Informace o průběhu reklamačního řízení sdělí pracovník na telefonním 

čísle sídla firmy. Reklamované zboží nezasílejte na dobírku, nebude přijato.

Účinnost tohoto řádu od 1.1.2015, právo změnu vyhrazeno, k nahlédnutí v sídle firmu a na WWW stránkách.

 

 

6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

14-ti denní záruka vrácení peněz.

Aby pro vás bylo nakupování v eshopu opravdu bez rizika, řídíme se OZ, § 1829 odst. 1 a poskytujeme 14-denní 

záruku vrácení peněz v případě

 nespokojenosti s obdrženým zbožím.

Podmínky vrácení peněz:

  • zboží musí být naprosto neporušené, neponičené, nepoužité a schopné dalšího prodeje
  • k zásilce musí být přiložen daňový doklad, který Vám byl zaslán společně se zbožím
  • zboží odeslat běžným balíkem, popř. osobně doručit na adresu provozovatele e-shopu
  • v přiloženém dopise uveďte způsob jakým chcete zaslat peníze za vrácené zboží
  • zákazník musí doručit zásilku do 14 dnů od obdržení zboží zpět na naši adresu

!V případě vracení zboží NEPOSÍLEJTE zboží NA DOBÍRKU!
!Dobírky nepřebíráme!

V případě, že tato situace nastane, zavazujeme se Vás neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a 

domluvíme s Vámi na další postup (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, atp.).

Po obdržení a zkontrolování vráceného zboží Vám bude obratem zaslána zpět částka odpovídající prodejní ceně 

zboží na Váš účet, popřípadě poukázána složenkou (uveďte v průvodním dopise).

Zákonné vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů se NETÝKÁ osob jednajících v rámci obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

 

 

7. Zrušení objednávky ze strany provozovatele

 

Ceny uvedené v internetovém obchodu www.luxuryhomeselect.cz jsou včetně DPH. 

Dle dále uvedených podmínek může být cena navýšena o poplatek za balné a poštovné. 

Ceny se vztahují k vyobrazeným a popsaným produktům a nezahrnují související dekorace, plnění

nebo doplňky. Ceny v internetovém obchodu mohou být měněny bez předchozího upozornění. 

Závaznou cenou se rozumí cena specifikovaná

v automaticky generovaném nebo osobně zaslaném potvrzení objednávky.

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  • změnila se výrazným způsobem cena

V případě, že tato situace nastane, zavazujeme se Vás neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a 

domluvíme s Vámi na další postup (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, atp.).

Čtěte pozorně obchodní podmínky - provozovatel si vyhrazuje právo změn popisu a cen nabízeného zboží.

 Závazná cena je cena uvedená v potvrzení objednávky.